Rehber - [NASIL-YAPILIR] Sunucunuza Silah Ekleme

Fivem.com.tr

Fivem.com.tr
Katılım
1 Eki 2022
Mesajlar
5,891
Tepki
84
3253-3b43224a7aa2247152fd46fbc2abc24e.jpg





Merhaba FiveMTürk Kullanıcıları,



Sunucunuza yeni silahlar ekleme konusunda kılavuz oluşturdum! Artık silahlarınızı değiştirmeye veyahut kaldırmaya gerek yok.
NOT: Bu, eklenti silahları sunucunuza eklemek için temel bir kurulumdur. Eğer silah editlemek veyahut silah yapmak istiyorsanız, istediğiniz silah için araştırma yapmanız gerekecektir.



1.Adım Silah Modelinizi Seçme

  • GTA V, silahınızı yüklerken biri temel modeliniz oluşturur (Hi def modeli olmak üzere 2 farklı model okur.) Sitelerdeki bazı silah modlarının (GTA5-MODS gibi) sadece HI def modeline sahip olacağını göreceksiniz. Modun yaratıcısı temel modeli yapmadıysa bunlar yayınlanamaz. İşte neyin doğru olduğuna dair bir örnek;

3254-5496a049c5257e704a529dad5818b87c.jpg



Mod ayrıca HI def dokuları da içeriyorsa, bunlar temel model mevcutsa dahil edilebilir.



2.Adım Kaynak Kurulumu


  • Tamam! şimdi Model seçildi ve silahları kurmaya hazırız! Modellerinizi bir klasöre yerleştirin.
    Sonraki; bu silahlar için META dosyalarınıza ihtiyacınız olacak! AK47 NEON örneğime dönersek, META dosyalarını ASSAULT RIFLE'dan kopyaladım. Bunlar OPENIV'de bulunabilir. Gereksizler; (Kırmızı çizgiler, bu dosyaların gerekli olmadığı anlamına gelir.)
    Sonraki; __resource.lua'mızı kurmak için. Weapons.meta'nızın her şeyden SONRA olduğundan emin olun (bu durumda, benim Weapons.meta, WeaponAKP.meta olarak yeniden adlandırılır) ve önce silah bileşenleriniz.meta yüklenir, aksi takdirde bazı şeyler çalışmayacaktır! İşte örnekk;





    3. Adım: Weapon.meta Düzenleme
    Silah metası, silahın ana konfigürasyonudur; nasıl ateş edecek, ne kadar hızlı, neye göre sınıflandırılacağı vb. Birincisi, aşağıda gösterilen silahların sıralaması;








    Anlayacağınız gibi; Başka bir silahla aynı olmadıkları sürece sayıların pek bir önemi yoktur.

    Yuva adı, o yuvanın silahıyla aynı olmalıdır.

    Sırada temel silah bilgileri var;




    Burada, silahın adını, sesini, yuvasını vb. Listelersiniz. Üstteki her şey oldukça açıklayıcıdır ve çoğunlukla düzenlemek istediklerinizi. Adı, modeli ve yuvayı değiştirin. Ardından, "EK NOKTALARI" bulana kadar aşağı kaydırın;






    ve tabancanın şarjörünü daha sonrası için ayarlamak için adı "COMPONENT_WEAPONNAME_CLIP_01" olarak değiştirin. Ayrıca burada silah için daha fazla eklenti ekleyebilirsiniz.
Sadece temel bir silah ekliyorsanız; bitirdiniz!
Adım 4: Weaponcomponents.meta düzenleme


  • Bu bölüm tam olarak kopyalayıp yapıştırılacaktır. Eklenti silahınızın orijinal olarak neyin yerini alacağını bulun (EX. AK47'm, ASSAULT Tüfek'in yerini alacaktır, böylece animasyonları OpenIV'de Weaponanimations.meta'daki bir ASSAULT Tüfeği'nden kopyalayabilirsiniz.) Bunun için olan tüm animasyonları kopyaladığınızdan emin olun. silah, ardından silahın adını Weapons.meta'da belirlediğiniz adla değiştirin.



NOT;

Bu eğitim, sadece zaman kısıtlamalarım nedeniyle şimdilik basitleştirildi. Zamanla, belirli bilgileri bulmakta güçlük çeken kişiler için daha erişilebilir hale getirmek için buraya daha fazla bilgi ekleyeceğim. Bu eğitimde RPG veya bomba gibi silahlar yapmak için kaynaklar bulunmaz, ancak bunları yapmak zor değildir. Bu eğitim, size eklenti silahlarınızı kurmanın temellerini göstermek için hazırlanmıştır.


Yeni bir şeyler denemekten sakınacağınız kadar başarısızlıktan korkmayın. Hayatın en üzücü özeti üç tanımdan oluşur: yapabilirdim, yapsam iyi olurdu, yapmalıydım. -Anonim

Konu alıntıdır, yanlış veya hatalı bir bilgi/paylaşım var ise yanıtlayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Benzer konular

Üst