Rehber - Disc-İnventoryhud'da parayı iteme çevirme [ÇÖZÜM]

Fivem.com.tr

Fivem.com.tr
Katılım
1 Eki 2022
Mesajlar
5,891
Tepki
74
Arkadaşlar selam..



Bu forumda bir çok hatama ve sorunuma çözüm buldum. Bunun için öncelikle herkese çok teşekkür ederim. Şimdi sıra bende olduğunu düşünerek uzun süredir herkesin aradığı ama bir türlü yapamadığı, kimsenin de yardım etmediği bir kodu sizinle paylaşacağım. Uzun süredir üzerinde çalışıp sonunda sonuca ulaştığım ve sunucumda sorunsuz bir şekilde kullandığım koda ulaştım. Sizlerinde çok fazla aradığını ve buna ihtiyacı olduğunu gördüğüm için sizlerinde yaralanması adına paylaşıyorum. Merak etmeyin sıfır kod bilgisi olan birinin bile anlayacağı şekilde kurulumunu anlatacağım. Bazılarının yaptığı gibi karşısındaki herkesi yazılımcı zanneden veya bilmesi gerektiğini düşünen arkadaşlar gibi davranmayacağım. Uzatmadan konuya geçelim.



NOT: Lütfen yedek alıp o şekilde deneyin.



Öncelikle ;




es_extended dosyasının server/classes/player.lua kısmında;



Aşağıdaki kodu ;





Kod:


Kod:
self.getMoney = function()
return self.player.get('money')
end



Aşağıdaki kodla değiştirin;





Kod:


Kod:
self.getMoney = function()
local money = self.getInventoryItem('cash')
if self.player.get('money') ~= money.count then
self.player.set('money',money.count)
end
return money.count
end



Daha sonra yine aynı yerde olan aşağıdaki kodu ;





Kod:


Kod:
self.addMoney = function(money)

money = ESX.Math.Round(money)



if money >= 0 then

self.player.addMoney(money)

else

print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried adding -1 cash balance)'):format(self.identifier))

end

end

self.removeMoney = function(money)

money = ESX.Math.Round(money)



if money >= 0 then

self.player.removeMoney(money)

else

print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried removing -1 cash balance)'):format(self.identifier))

end

end



Aşağıdaki kodla değiştirin;





Kod:


Kod:
self.addMoney = function(money)

money = ESX.Math.Round(money)



if money >= 0 then

self.addInventoryItem("cash",money)

local money = self.getInventoryItem('cash')

if self.player.get('money') ~= money.count then

self.player.set('money',money.count)

end

else

print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried adding -1 cash balance)'):format(self.identifier))

end

end



self.removeMoney = function(money)

money = ESX.Math.Round(money)



if money >= 0 then

self.removeInventoryItem("cash",money)

local money = self.getInventoryItem('cash')

if self.player.get('money') ~= money.count then

self.player.set('money',money.count)

end

else

print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried removing -1 cash balance)'):format(self.identifier))

end

end





Ve son olarakta;



Ağırlıklı envanter ise;
Database'e cash adında bir item ekleyip limit kısmını yüksek bir sayı yaparsanız para item olarak eklenmiş olacak.

Kg.li envanter ise; Database'e cash adında bir item ekleyip weight kısmını 0 yada 1 paranın ne kadar yer kaplamasını istiyorsanız o kadar bir sayı yaparsanız para item olarak eklenmiş olacak.



NOT: Envanter sisteminize cash adında bir görsel eklemeyi ve envanterin resource klasöründen çektirmeyi unutmayın.





Tüm herkesin ulaşması, kullanması için yardımını esirgeyen, sadece bende olsun kimsede olmasın diye uğraşıpta şu kadar basit birşeyi söylemeyen, yardım etmeyenlere gelsin.


Yaşam sanatı, vazgeçmek ve elinde tutmanın güzel karışımında gizlidir. -Havelock Ellis

Konu alıntıdır, yanlış veya hatalı bir bilgi/paylaşım var ise yanıtlayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Benzer konular

Üst