Fivem.com.tr
Fivem.com.tr
- Katılım
- 1 Eki 2022
- Mesajlar
- 5,891
- Tepki
- 112
Selamlar. Türkiyedeki hemen hemen kimse bu güzel scripti bilmiyor o yüzden bende paylaşayım hileciler azalsın diye düşündüm.
Şimdi bu scriptin amacı ne ?
Triggerlara sunucu tarafında ürettiği bir keyi kullandırtarak triggerları korumuş oluyor ve bu key hiçbir şekilde printlenemiyor (bildiğim kadarıyla)
Şimdi triggerini korumak istediğimiz scriptin içindeki manifest dosyasına giriyoruz (fxmanifest/__resource)
Orda herhangi bir yere (çalışmazsa üstlere koyabilirsiniz)
Kod:
kodlarını yapıştırıyoruz. Böylece içindeki özel tokeni çekebilecek
Sonra client tarafındaki hangi triggeri koruyacaksak örneğin;
Kod:
şeklinde yaparak client tarafındaki işinizi bitirebilirsiniz
Geçelim server side'a.
Kod:
şeklinde yaparak özel tokeni doğrulamasını sağlıyoruz.
Bu özel token her oyuncudan oyuncuya farklılık gösterir böylece istediğiniz kadar keyi bulsanızda sonraki girişinizde öyle bir key olmamış olacaktır.
Umarım anlatım gayet net, sade ve anlaşılır olmuştur sorunuz varsa konu altından sorabilirsiniz^^
En derinden söylenen bir ‘Hayır’, birilerini memnun etmek için veya daha kötüsü bir sorunu önlemek için söylenen bir ‘Evet’ ten daha iyidir. -Mahatma Gandhi
Konu alıntıdır, yanlış veya hatalı bir bilgi/paylaşım var ise yanıtlayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Şimdi bu scriptin amacı ne ?
Triggerlara sunucu tarafında ürettiği bir keyi kullandırtarak triggerları korumuş oluyor ve bu key hiçbir şekilde printlenemiyor (bildiğim kadarıyla)
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Şimdi triggerini korumak istediğimiz scriptin içindeki manifest dosyasına giriyoruz (fxmanifest/__resource)
Orda herhangi bir yere (çalışmazsa üstlere koyabilirsiniz)
Kod:
Kod:
server_script '@salty_tokenizer/init.lua'
client_script '@salty_tokenizer/init.lua'
kodlarını yapıştırıyoruz. Böylece içindeki özel tokeni çekebilecek
Sonra client tarafındaki hangi triggeri koruyacaksak örneğin;
Kod:
Kod:
TriggerServerEvent('Eventim', securityToken)
şeklinde yaparak client tarafındaki işinizi bitirebilirsiniz
Geçelim server side'a.
Kod:
Kod:
RegisterNetEvent('Eventim')
AddEventHandler('Eventim', function(token)
local _source = source
if not exports['salty_tokenizer']:secureServerEvent(GetCurrentResourceName(), _source, token) then
return false
end
print("Basarili!")
end)
şeklinde yaparak özel tokeni doğrulamasını sağlıyoruz.
Bu özel token her oyuncudan oyuncuya farklılık gösterir böylece istediğiniz kadar keyi bulsanızda sonraki girişinizde öyle bir key olmamış olacaktır.
Umarım anlatım gayet net, sade ve anlaşılır olmuştur sorunuz varsa konu altından sorabilirsiniz^^
En derinden söylenen bir ‘Hayır’, birilerini memnun etmek için veya daha kötüsü bir sorunu önlemek için söylenen bir ‘Evet’ ten daha iyidir. -Mahatma Gandhi
Konu alıntıdır, yanlış veya hatalı bir bilgi/paylaşım var ise yanıtlayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.