Fivem.com.tr
Fivem.com.tr
- Katılım
- 1 Eki 2022
- Mesajlar
- 5,891
- Tepki
- 112
Öncelikle şunu belirteyim, kodlar Rikiborn'un disc envanterinden alınmıştır. Ben şahsen forumda anlatan bir konu göremediğim için açma gereği duydum. Eğer daha önceden paylaşıldıysa kusura bakmayın.
disc-inventoryhud\client\actions.lua:
Kod:
olan kodu şununla değiştiriyoruz:
Kod:
Daha sonrasında disc-inventoryhud\locales\en.lua içine şu iki kodu ekliyoruz:
Kod:
Başkalarının içinde gördüklerimiz, kendi içimizdekiler kadardır. -William Hazlitt
Konu alıntıdır, yanlış veya hatalı bir bilgi/paylaşım var ise yanıtlayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.
disc-inventoryhud\client\actions.lua:
Kod:
Kod:
function UseItem(slot)
if isHotKeyCoolDown then
return
end
Citizen.CreateThread(function()
isHotKeyCoolDown = true
Citizen.Wait(Config.HotKeyCooldown)
isHotKeyCoolDown = false
end)
ESX.TriggerServerCallback('disc-inventoryhud:UseItemFromSlot', function(item)
if item then
if isWeapon(item.id) then
currentWeaponSlot = slot
end
TriggerServerEvent('disc-inventoryhud:notifyImpendingRemoval', item, 1)
TriggerServerEvent("esx:useItem", item.id)
item.msg = _U('used')
item.qty = 1
TriggerEvent('disc-inventoryhud:showItemUse', {
item,
})
end
end
, slot)
end
olan kodu şununla değiştiriyoruz:
Kod:
Kod:
function UseItem(slot)
if isHotKeyCoolDown then
return
end
Citizen.CreateThread(function()
isHotKeyCoolDown = true
Citizen.Wait(Config.HotKeyCooldown)
isHotKeyCoolDown = false
end)
ESX.TriggerServerCallback('disc-inventoryhud:UseItemFromSlot', function(item)
if item then
if not isWeapon(item.id) then
currentWeaponSlot = slot
TriggerServerEvent('disc-inventoryhud:notifyImpendingRemoval', item, 1)
TriggerServerEvent("esx:useItem", item.id)
item.msg = _U('used')
item.qty = 1
TriggerEvent('disc-inventoryhud:showItemUse', {
item,
})
else
if isWeapon(item.id) then
currentWeaponSlot = slot
local curWeapon = GetSelectedPedWeapon(PlayerPedId())
if curWeapon == GetHashKey('WEAPON_UNARMED') then
TriggerServerEvent('disc-inventoryhud:notifyImpendingRemoval', item, 1)
TriggerServerEvent("esx:useItem", item.id)
item.msg = _U('weapon_draw')
item.qty = 1
TriggerEvent('disc-inventoryhud:showItemUse', {
item,
})
else
TriggerServerEvent('disc-inventoryhud:notifyImpendingRemoval', item, 1)
TriggerServerEvent("esx:useItem", item.id)
item.msg = _U('holster')
item.qty = 1
TriggerEvent('disc-inventoryhud:showItemUse', {
item,
})
end
end
end
end
end, slot)
end
Daha sonrasında disc-inventoryhud\locales\en.lua içine şu iki kodu ekliyoruz:
Kod:
Kod:
['weapon_draw'] = "Elde",
['holster'] = "Belde",
Başkalarının içinde gördüklerimiz, kendi içimizdekiler kadardır. -William Hazlitt
Konu alıntıdır, yanlış veya hatalı bir bilgi/paylaşım var ise yanıtlayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.