Rehber - Disc Envanter Steam İsmi Yerine Karakter İsmi Yazdırma

Fivem.com.tr

Fivem.com.tr
Katılım
1 Eki 2022
Mesajlar
5,891
Tepki
84
2764.png
Merhaba FİVEMTURK Kullanıcıları
2764.png




────────────────────────────────────────────



Disc envanterde steam ismi yerine

karakter ismi yazdırmayı

siz değerli kullanıcılar ile paylaşmak istiyorum.



────────────────────────────────────────────



disc-inventoryhud/server/main.lua dosyasını açıyoruz ve en alt kısmabu kodu ekliyoruz




Kod:


Kod:
ESX.RegisterServerCallback('GetCharacterNameServer', function(source, cb, target)
    local xTarget = ESX.GetPlayerFromId(target)

    local result = MySQL.Sync.fetchAll("SELECT firstname, lastname FROM users WHERE identifier = @identifier", {
        ['@identifier'] = xTarget.identifier
    })

    local firstname = result[1].firstname
    local lastname  = result[1].lastname

    cb(''.. firstname .. ' ' .. lastname ..'')
end)

────────────────────────────────────────────



disc-inventoryhud/
client/inventory.lua dosyasını açıyoruz ve 59. ve 75. satırın arasındaki konu bu kod ile değiştirin



Kod:


Kod:
RegisterNUICallback('GetNearPlayers', function(data, cb)
    local playerPed = PlayerPedId()
    local players, nearbyPlayer = ESX.Game.GetPlayersInArea(GetEntityCoords(playerPed), 10.0)
    local foundPlayers = false
    local players_clean = {}
 
    for i = 1, #players, 1 do
        if players[i] ~= PlayerId() then
            foundPlayers = true
            ESX.TriggerServerCallback('GetCharacterNameServer', function(playerss)
                foundPlayers = true
                table.insert(
                    players_clean,
                    {
                        name = playerss,
                        id = GetPlayerServerId(players[i])
                    }
                )
              
                if data.action == 'give' then
                    SendNUIMessage({
                        action = "nearPlayersGive",
                        foundAny = foundPlayers,
                        players = players_clean,
                        originItem = data.originItem
                    })
                end
                if data.action == 'pay' then
                    SendNUIMessage({
                        action = "nearPlayersPay",
                        foundAny = foundPlayers,
                        players = players_clean,
                        originItem = data.originItem
                    })
                end
                cb('OK')
            end, GetPlayerServerId(players[i]))
        end
    end
end)



────────────────────────────────────────────



Mutluluk, her günü balayınızın ilk günü ve tatilinizin son günüymüş gibi yaşamaktan oluşur. -Leo Tolstoy

Konu alıntıdır, yanlış veya hatalı bir bilgi/paylaşım var ise yanıtlayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Benzer konular

Üst