Fivem.com.tr
Fivem.com.tr
- Katılım
- 1 Eki 2022
- Mesajlar
- 5,891
- Tepki
- 79
Merhaba Arkadaşlar
Github'da Böyle Bir Script Buldum Birçoğunuzun İşine Yarayacağını Düşünüyorum
(Script Dediğim Gibi Ben Değildir)
Scripten Görseller
Framework: QBCORE
Kurulum:
1. AdımCreateUseableItem Kodunu Sileceğiz.
Bunun İçin qb-inventory > server > main.lua'yı Açıp Aşağıdaki Kod Satırını Bulup Siliyoruz.
Kod:
2. Adımqb-core > shared > items.lua'ya policecard İtemini Oluşturuyoruz.
3. Adımqb-inventory > server > main.lua > find QBCore.Commands.Add("giveitem" Kodunu Aratıyoruz ve Altına Şunları Ekliyoruz.
Kod:
Kurulumlar Bu Şekilde
Script ile İlgili Destek Sağlamıyorum
Not: Bazı Arkadaşlar Scriptleri Kopyala Yapıştır Yaptığımı Söylemiş. Ben İnsanlara Biraz Daha Yardımcı Olabilmek ve Bu Scriptleri Daha da Tanıtabilmek İçin Paylaşıyorum.
Şimdiden İyi Kullanımlar
Eşsiz olarak doğdun. Bir kopya olarak ölme. -John Mason
Konu alıntıdır, yanlış veya hatalı bir bilgi/paylaşım var ise yanıtlayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Github'da Böyle Bir Script Buldum Birçoğunuzun İşine Yarayacağını Düşünüyorum
(Script Dediğim Gibi Ben Değildir)
Scripten Görseller
Framework: QBCORE
Kurulum:
1. AdımCreateUseableItem Kodunu Sileceğiz.
Bunun İçin qb-inventory > server > main.lua'yı Açıp Aşağıdaki Kod Satırını Bulup Siliyoruz.
Kod:
Kod:
QBCore.Functions.CreateUseableItem("driver_license", function(source, item)
for k, v in pairs(QBCore.Functions.GetPlayers()) do
local PlayerPed = GetPlayerPed(source)
local TargetPed = GetPlayerPed(v)
local dist = #(GetEntityCoords(PlayerPed) - GetEntityCoords(TargetPed))
if dist < 3.0 then
local gender = "Man"
if item.info.gender == 1 then
gender = "Woman"
end
TriggerClientEvent('chat:addMessage', v, {
template = '[b]{0}:[/b]
[b]First Name:[/b] {1}
[b]Last Name:[/b] {2}
[b]Birth Date:[/b] {3}
[b]Gender:[/b] {4}
[b]Licenses:[/b] {5}',
args = {
"Drivers License",
item.info.firstname,
item.info.lastname,
item.info.birthdate,
gender,
item.info.type
}
}
)
end
end
end)
QBCore.Functions.CreateUseableItem("id_card", function(source, item)
for k, v in pairs(QBCore.Functions.GetPlayers()) do
local PlayerPed = GetPlayerPed(source)
local TargetPed = GetPlayerPed(v)
local dist = #(GetEntityCoords(PlayerPed) - GetEntityCoords(TargetPed))
if dist < 3.0 then
local gender = "Man"
if item.info.gender == 1 then
gender = "Woman"
end
TriggerClientEvent('chat:addMessage', v, {
template = '[b]{0}:[/b]
[b]Civ ID:[/b] {1}
[b]First Name:[/b] {2}
[b]Last Name:[/b] {3}
[b]Birthdate:[/b] {4}
[b]Gender:[/b] {5}
[b]Nationality:[/b] {6}
[b]Fingerprint:[/b] {7}',
args = {
"ID Card",
item.info.citizenid,
item.info.firstname,
item.info.lastname,
item.info.birthdate,
gender,
item.info.nationality,
item.info.fingerprint
}
}
)
end
end
end)
2. Adımqb-core > shared > items.lua'ya policecard İtemini Oluşturuyoruz.
3. Adımqb-inventory > server > main.lua > find QBCore.Commands.Add("giveitem" Kodunu Aratıyoruz ve Altına Şunları Ekliyoruz.
Kod:
Kod:
elseif itemData["name"] == "weaponlicense" then
info.firstname = Player.PlayerData.charinfo.firstname
info.lastname = Player.PlayerData.charinfo.lastname
info.birthdate = Player.PlayerData.charinfo.birthdate
elseif itemData["name"] == "lawyerpass" then
info.firstname = Player.PlayerData.charinfo.firstname
info.lastname = Player.PlayerData.charinfo.lastname
info.birthdate = Player.PlayerData.charinfo.birthdate
elseif itemData["name"] == "policecard" then
info.firstname = Player.PlayerData.charinfo.firstname
info.lastname = Player.PlayerData.charinfo.lastname
info.birthdate = Player.PlayerData.charinfo.birthdate
info.gender = Player.PlayerData.charinfo.gender
info.nationality = Player.PlayerData.charinfo.nationality
Kurulumlar Bu Şekilde
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Script ile İlgili Destek Sağlamıyorum
Not: Bazı Arkadaşlar Scriptleri Kopyala Yapıştır Yaptığımı Söylemiş. Ben İnsanlara Biraz Daha Yardımcı Olabilmek ve Bu Scriptleri Daha da Tanıtabilmek İçin Paylaşıyorum.
Şimdiden İyi Kullanımlar
Eşsiz olarak doğdun. Bir kopya olarak ölme. -John Mason
Konu alıntıdır, yanlış veya hatalı bir bilgi/paylaşım var ise yanıtlayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.