Paylaşım - MBL - Metalı mermi, istediğiniz kadar mermi çıkarın!

Fivem.com.tr

Fivem.com.tr
Katılım
1 Eki 2022
Mesajlar
5,891
Tepki
77
Sadece pistol mermilerinde geçerlidir.





Kod:


Kod:
MBL = {}

MBL.Pistol = {
    [GetHashKey("weapon_snspistol")] = {},
    [GetHashKey("weapon_vintagepistol")] = {},
    [GetHashKey("weapon_pistol")] = {},
    [GetHashKey("weapon_pistol_mk2")] = {},
    [GetHashKey("weapon_combatpistol")] = {},
    [GetHashKey("weapon_appistol")] = {},
    [GetHashKey("weapon_pistol50")] = {},
    [GetHashKey("weapon_heavypistol")] = {},
    [GetHashKey("weapon_marksmanpistol")] = {},
}


function yapabilir()
    local ped = PlayerPedId()
    local pedWeapon = GetSelectedPedWeapon(ped)

    for k, v in pairs(MBL.Pistol) do
        if pedWeapon == k then
            return true
        end
    end
    return false
end



RegisterCommand("mermiçıkar", function(source, args)
    local weapon = GetSelectedPedWeapon(PlayerPedId())
    local info = nil
    local ammo =  tonumber(GetAmmoInPedWeapon(PlayerPedId(), weapon))
    local item = "pistol_ammo"
    local task = tonumber(args[1])
    if task ~= nil then
        if RLCore.Shared.Weapons[weapon]["name"] ~= "weapon_unarmed" then
            if ammo > 0 then
                if yapabilir() then
                    if ammo >= task then
                        TriggerServerEvent('serversayd', task)
                        SetPedAmmo(PlayerPedId(), weapon, ammo-task)
                        TriggerServerEvent("weapons:server:AddWeaponAmmo", CurrentWeaponData, ammo-task)
                        RLCore.Functions.Notify("Mermilerini çıkardın, çıkarılan mermi sayısı: "..task)
                    else
                        RLCore.Functions.Notify("Elindeki silahta bu şuanda mümkün değil.")
                    end
                else
                    RLCore.Functions.Notify("Silahin mermisi 0'dan büyük olmalı.")
                end
            else
                RLCore.Functions.Notify("Elinde silah yok.")
            end
        else
            RLCore.Functions.Notify("Çıkarmak istediğin miktarı yaz.")
        end
    end
end)   




RegisterNetEvent('weapon:client:AddAmmo')
AddEventHandler('weapon:client:AddAmmo', function(type, amount, itemData, data)
    local ped = PlayerPedId()
    local weapon = GetSelectedPedWeapon(PlayerPedId())
    if CurrentWeaponData ~= nil then
        if RLCore.Shared.Weapons[weapon]["name"] ~= "weapon_unarmed" and RLCore.Shared.Weapons[weapon]["ammotype"] == type:upper() then
            local total = (GetAmmoInPedWeapon(PlayerPedId(), weapon))
            local f, max = GetMaxAmmo(ped, weapon)
            local clipmax = tonumber(GetMaxAmmoInClip(ped, weapon, 1))
            local newtotal = total + clipmax
            if newtotal < max then
                RLCore.Functions.Progressbar("taking_bullets", "", math.random(1000, 4000), false, true, {
                    disableMovement = false,
                    disableCarMovement = false,
                    disableMouse = false,
                    disableCombat = true,
                }, {}, {}, {}, function() -- Done
                    if RLCore.Shared.Weapons[weapon] ~= nil then
                        if yapabilir() then
                        TaskReloadWeapon(ped)
                        SetPedAmmo(ped, weapon, total+itemData.info.mermi)
                        TriggerServerEvent("weapons:server:AddWeaponAmmo", CurrentWeaponData, total+itemData.info.mermi)
                        TriggerServerEvent('RLCore:Server:RemoveItem', itemData.name, 1, itemData.slot)
                        TriggerEvent('inventory:client:ItemBox', RLCore.Shared.Items[itemData.name], "remove")
                        TriggerEvent('RLCore:Notify', itemData.info.mermi .." mermi dolduruldu!", "success")
                        TriggerEvent("debug", 'Weapons: Bullets Loaded', 'success')
                        else
                            if weapon ~= nil then
                                TaskReloadWeapon(ped)
                                SetPedAmmo(ped, weapon, newtotal)
                                TriggerServerEvent("weapons:server:AddWeaponAmmo", CurrentWeaponData, newtotal)
                                TriggerServerEvent('RLCore:Server:RemoveItem', itemData.name, 1, itemData.slot)
                                TriggerEvent('inventory:client:ItemBox', RLCore.Shared.Items[itemData.name], "remove")
                                TriggerEvent('RLCore:Notify', newtotal .." mermi dolduruldu!", "success")
                                TriggerEvent("debug", 'Weapons: Bullets Loaded', 'success')
                                end
                            end
                        end
              
                end, function()
                    RLCore.Functions.Notify("İptal edildi..", "error")
                    TriggerEvent("debug", 'Weapons: Canceled', 'error')
                end)
            else
                RLCore.Functions.Notify("Bu silahın mermileri dolu..", "error")
            end
        else   
            RLCore.Functions.Notify("Elinde silah yok..", "error")
        end
    else
        RLCore.Functions.Notify("Elinde silah yok..", "error")
    end
end)





Server Side







Kod:


Kod:
RegisterServerEvent("serversayd")
AddEventHandler("serversayd", function (yarraminbashi)
    giveAmom(source, yarraminbashi)
end)



function giveAmom(source, ******)
    local src = source
    local Player = RLCore.Functions.GetPlayer(src)
    local info = {}
    info.mermi = ******
    Player.Functions.AddItem("pistol_ammo", 1, false, info)
end



RLCore.Functions.CreateUseableItem("pistol_ammo", function(source, item, info)
    local Player = RLCore.Functions.GetPlayer(source)
    if Player.Functions.GetItemBySlot(item.slot) ~= nil then
    TriggerClientEvent("weapon:client:AddAmmo", source, "AMMO_PISTOL", 30, item, info)
    else
        TriggerClientEvent("RLCore:Notify", 'nil attı kanka', "error")
    end
end)

Javascript;



        if (itemData.name == "pistol_ammo") {
            $(".item-info-title").html('

'+itemData.label+'')
            $(".item-info-description").html('

Mermi: ' + itemData.info.mermi + '');
}


Giveitem kodunun altına;

elseif itemData["name"] == "pistol_ammo" then
                    info.mermi = 5
                    print(info.mermi)




Vücudunuz eşsizdir. O bizim uyanışımızın aracıdır. Ona iyi bakın. -Buddha

Konu alıntıdır, yanlış veya hatalı bir bilgi/paylaşım var ise yanıtlayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Benzer konular

Üst