Fivem.com.tr
Fivem.com.tr
- Katılım
- 1 Eki 2022
- Mesajlar
- 5,891
- Tepki
- 112
Merhaba basit obje haraketlendirme scripti yaptım onuda asansör üstünde denedim belki büyük projelerinize yardımı dokunur.
Video:
-- Basic Object Movement by ! Resul#0001
Kaldir = function(entity, count, time)
-- Entity Obje
-- Count obje yükseklik miktarı
-- Time obje kalkma/inme hızı
for i = 0, count, 1 do
Citizen.Wait(time)
SetEntityCoords(entity, GetOffsetFromEntityInWorldCoords(entity, 0.0, 0.0, 0.02))
end
end
Indir = function(entity, count, time)
for i = 0, count, 1 do
Citizen.Wait(time)
SetEntityCoords(entity, GetOffsetFromEntityInWorldCoords(entity, 0.0, 0.0, -0.02))
end
end
Citizen.CreateThread(function()
elevator = CreateObject(GetHashKey("prop_test_elevator"), GetEntityCoords(PlayerPedId()))
while true do
Citizen.Wait(0)
local x,y,z = table.unpack(GetEntityCoords(PlayerPedId()))
local closestObject = GetClosestObjectOfType(x, y, z, 30.0, GetHashKey("prop_test_elevator"), false, false, false)
if IsControlJustReleased(0, 27) then -- Arrow Key (UP)
Kaldir(closestObject, 200, 1)
elseif IsControlJustReleased(0, 173) then -- Arrow Key (Down)
Indir(closestObject, 200, 1)
end
end
end)
Genişletmek için tıkla ...
Zorluk karşısında kararlılık karakteri üretir. -Anonim
Konu alıntıdır, yanlış veya hatalı bir bilgi/paylaşım var ise yanıtlayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Video:
-- Basic Object Movement by ! Resul#0001
Kaldir = function(entity, count, time)
-- Entity Obje
-- Count obje yükseklik miktarı
-- Time obje kalkma/inme hızı
for i = 0, count, 1 do
Citizen.Wait(time)
SetEntityCoords(entity, GetOffsetFromEntityInWorldCoords(entity, 0.0, 0.0, 0.02))
end
end
Indir = function(entity, count, time)
for i = 0, count, 1 do
Citizen.Wait(time)
SetEntityCoords(entity, GetOffsetFromEntityInWorldCoords(entity, 0.0, 0.0, -0.02))
end
end
Citizen.CreateThread(function()
elevator = CreateObject(GetHashKey("prop_test_elevator"), GetEntityCoords(PlayerPedId()))
while true do
Citizen.Wait(0)
local x,y,z = table.unpack(GetEntityCoords(PlayerPedId()))
local closestObject = GetClosestObjectOfType(x, y, z, 30.0, GetHashKey("prop_test_elevator"), false, false, false)
if IsControlJustReleased(0, 27) then -- Arrow Key (UP)
Kaldir(closestObject, 200, 1)
elseif IsControlJustReleased(0, 173) then -- Arrow Key (Down)
Indir(closestObject, 200, 1)
end
end
end)
Genişletmek için tıkla ...
Zorluk karşısında kararlılık karakteri üretir. -Anonim
Konu alıntıdır, yanlış veya hatalı bir bilgi/paylaşım var ise yanıtlayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.