Paylaşım - Basit Temel Asansör

Fivem.com.tr

Fivem.com.tr
Katılım
1 Eki 2022
Mesajlar
5,891
Tepki
80
Merhaba basit obje haraketlendirme scripti yaptım onuda asansör üstünde denedim belki büyük projelerinize yardımı dokunur.

Video:









-- Basic Object Movement by ! Resul#0001

Kaldir = function(entity, count, time)

-- Entity Obje

-- Count obje yükseklik miktarı

-- Time obje kalkma/inme hızı

for i = 0, count, 1 do

Citizen.Wait(time)

SetEntityCoords(entity, GetOffsetFromEntityInWorldCoords(entity, 0.0, 0.0, 0.02))

end

end

Indir = function(entity, count, time)

for i = 0, count, 1 do

Citizen.Wait(time)

SetEntityCoords(entity, GetOffsetFromEntityInWorldCoords(entity, 0.0, 0.0, -0.02))

end

end

Citizen.CreateThread(function()

elevator = CreateObject(GetHashKey("prop_test_elevator"), GetEntityCoords(PlayerPedId()))

while true do

Citizen.Wait(0)

local x,y,z = table.unpack(GetEntityCoords(PlayerPedId()))

local closestObject = GetClosestObjectOfType(x, y, z, 30.0, GetHashKey("prop_test_elevator"), false, false, false)

if IsControlJustReleased(0, 27) then -- Arrow Key (UP)

Kaldir(closestObject, 200, 1)

elseif IsControlJustReleased(0, 173) then -- Arrow Key (Down)

Indir(closestObject, 200, 1)

end

end

end)

Genişletmek için tıkla ...




Zorluk karşısında kararlılık karakteri üretir. -Anonim

Konu alıntıdır, yanlış veya hatalı bir bilgi/paylaşım var ise yanıtlayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Benzer konular

Üst