Fix - OneSync İnfinity Problemleri Ve Pek Bilinmeyen Çözümleri

Fivem.com.tr

Fivem.com.tr
Katılım
1 Eki 2022
Mesajlar
5,891
Tepki
80
Bugün son zamanlarda forumda gördüğüm infinity problemlerine ve çözümlerine göz atacağız problemler buldukça çözümlerini update şeklinde paylaşacağım





1- Sunucuda ped olarak doğma veya çıktıktan sonra ped olarak doğma



Çözüm :
Es_Extended>Client>main.lua İçerisine en üste vereceğim kodları ekleyin varsa değiştirin





Kod:


Kod:
local isPaused, isDead, pickups = false, false, {}

Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        Citizen.Wait(0)

        if NetworkIsPlayerActive(PlayerId()) then
            TriggerServerEvent('esx:onPlayerJoined')
            break
        end
    end
end)







Kod:


Kod:
RegisterNetEvent('esx:playerLoaded')
AddEventHandler('esx:playerLoaded', function(playerData)
    ESX.PlayerLoaded = true
    ESX.PlayerData = playerData

    -- check if player is coming from loading screen
    if GetEntityModel(PlayerPedId()) == GetHashKey('PLAYER_ZERO') then
        local defaultModel = GetHashKey('a_m_y_stbla_02')
        RequestModel(defaultModel)

        while not HasModelLoaded(defaultModel) do
            Citizen.Wait(10)
        end

        SetPlayerModel(PlayerId(), defaultModel)
        SetPedDefaultComponentVariation(PlayerPedId())
        SetPedRandomComponentVariation(PlayerPedId(), true)
        SetModelAsNoLongerNeeded(defaultModel)
    end

    -- freeze the player
    FreezeEntityPosition(PlayerPedId(), true)

    -- enable PVP
    SetCanAttackFriendly(PlayerPedId(), true, false)
    NetworkSetFriendlyFireOption(true)

    -- disable wanted level
    ClearPlayerWantedLevel(PlayerId())
    SetMaxWantedLevel(0)

    if Config.EnableHud then
        for k,v in ipairs(playerData.accounts) do
            local accountTpl = '[img]img/accounts/' .. v.name .. '.png[/img] {{money}}'
            ESX.UI.HUD.RegisterElement('account_' .. v.name, k, 0, accountTpl, {money = ESX.Math.GroupDigits(v.money)})
        end

        local jobTpl = '{{job_label}} - {{grade_label}}'

        if playerData.job.grade_label == '' or playerData.job.grade_label == playerData.job.label then
            jobTpl = '{{job_label}}'
        end

        ESX.UI.HUD.RegisterElement('job', #playerData.accounts, 0, jobTpl, {
            job_label = playerData.job.label,
            grade_label = playerData.job.grade_label
        })
    end

    ESX.Game.Teleport(PlayerPedId(), {
        x = playerData.coords.x,
        y = playerData.coords.y,
        z = playerData.coords.z + 0.25,
        heading = playerData.coords.heading
    }, function()
        TriggerServerEvent('esx:onPlayerSpawn')
        TriggerEvent('esx:onPlayerSpawn')
        TriggerEvent('playerSpawned') -- compatibility with old scripts, will be removed soon
        TriggerEvent('esx:restoreLoadout')

        Citizen.Wait(4000)
        ShutdownLoadingScreen()
        ShutdownLoadingScreenNui()
        FreezeEntityPosition(PlayerPedId(), false)
        DoScreenFadeIn(10000)
        StartServerSyncLoops()
        TriggerServerEvent('qb-clothes:loadPlayerSkin')
    end)

    TriggerEvent('esx:loadingScreenOff')
end)





2- Envanterde item bırakınca herkesin önüne gelmesi



Çözüm :
Qb inventory içerisindeki client taraftaki tüm Dropİtems triggerlerini server tarafında işletmelisiniz



Örnek : Bu sadece bir örnek, tüm drops geçen triggerleri dikkatlice taşımalısınız ve TriggerServerEvent kodlarını TriggerClientEvent olarak değiştirmelisiniz.



4512-db3d0397b0636879745959621f5457aa.jpg








4513-5433367cc5176b5be304f42832250a77.jpg







3-
Etrafta saldırgan npc olması



Çözüm :
Vereceğim kodu herhangi bir client dosyasına yazmalısınız



Kod :



Kod:


Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        Citizen.Wait(10)
        AddVehicleSubtaskAttackPed(false)
    end
end)





4- Sunucuda NPC lerin bir anda ortaya çıkmasıı ve ardından crash yemesi



Çözüm :
Artifacts sürümünüzü güncellemelisiniz



Link :





5-
Mekanikte yapılan boyaların dataya kayıt olmaması



Çözüm :
Aynı scriptin startını alt alta ikikez vermelisiniz, LsCustoms scriptinin kurulu olduğundan emin olun.





6- Kıyafet paketi ekleyince tüm binaların texturelerinin bozulması



Çözüm :



A-
Sup_bandana scriptini kapatmalısınız

B- Ekstra tüm kıyafet ve ped scriptini kapatmalısınız

C- Np-Road scriptini kapatmalısınız





7- Polis motoruna binince silah vermesi



Çözüm :
Normalde polis aracının silah vermesine alışığız, ancak son zamanlarda özellikle infinity kullanan sunucular motorlarda da bu sıkıntıyı yaşıyor. Vereceğim kodu herhangi bir cliente ekleyin.



Kod :



Kod:


Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        Citizen.Wait(10)
        id = PlayerId()
        DisablePlayerVehicleRewards(id)
    end
end)





8- Riota binince zırh vermesi



Çözüm :
Alışık olmadığımız bir problem infinity sunucularda yaşanmaya başladı. Vereceğim kodları herhangi bir cliente ekleyin.



Kod :



Kod:


Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        Citizen.Wait(10)
        id = PlayerId()
        ClearPlayerArmor(id)
    end
end)





Kod:


Kod:
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(0)
local playerPed = GetPlayerPed(-1)
local playerLocalisation = GetEntityCoords(playerPed)
ClearAreaOfCops(playerLocalisation.x, playerLocalisation.y, playerLocalisation.z, 400.0)
end
end)





Kod:


Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        Wait(0)
        for i = 1, 12 do
            EnableDispatchService(i, false)
        end
        SetPlayerWantedLevel(PlayerId(), 0, false)
        SetPlayerWantedLevelNow(PlayerId(), false)
        SetPlayerWantedLevelNoDrop(PlayerId(), 0, false)
    end
end)





9- Emotelerin herksede görünmesi



Çözüm :
Sunucunuzdaki 3dme 3ddo scriptlerini attığım scriptler ile değiştirmelisiniz



Link : İndirme linki - Virus Total -





10- Oyundan çıkınca karakterin oyunda kalması



Çözüm :
onesync_enabled "true" Olan yazıyı onesync_enabled true olarak değiştirmelisiniz. Bu kod mevcut değil ise eklemelisiniz.


Bir yanlışı hatırlamak, aklınızda bir yük taşımak gibidir. -Buddha

Konu alıntıdır, yanlış veya hatalı bir bilgi/paylaşım var ise yanıtlayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Benzer konular

Üst