Paylaşım - yindir ybindir kodları

Fivem.com.tr

Fivem.com.tr
Katılım
1 Eki 2022
Mesajlar
5,891
Tepki
112
policejob client içine



Kod:


Kod:
RegisterNetEvent('hasan:ybindir')
  AddEventHandler('hasan:ybindir', function()
      local playerPed = PlayerPedId()
      local coords = GetEntityCoords(playerPed)
      if IsAnyVehicleNearPoint(coords, 5.0) then
          local vehicle = GetClosestVehicle(coords, 5.0, 0, 71)
          if DoesEntityExist(vehicle) then
              local maxSeats, freeSeat = GetVehicleMaxNumberOfPassengers(vehicle)
              for i=maxSeats - 1, 0, -1 do
                  if IsVehicleSeatFree(vehicle, i) then
                      freeSeat = i
                      break
                  end
              end
              if freeSeat then
                  TaskWarpPedIntoVehicle(playerPed, vehicle, freeSeat)
                  DragStatus.IsDragged = false
              end
          end
      end
  end)
RegisterCommand("ybindir",function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()
    if closestPlayer ~= -1 and closestDistance <= 2.0 then
        ESX.TriggerServerCallback('policejob:isplayerdead', function(isPedDead)
        if isPedDead then
            TriggerServerEvent('hasan:yaralibindir', GetPlayerServerId(closestPlayer))
        else
            TriggerEvent("notification","Kişi yaralı değil",2)
        end
        end, GetPlayerServerId(closestPlayer))   
    else
        TriggerEvent("notification","Yakında oyuncu yok",2)
    end   
end)



RegisterNetEvent('hasan:yaralıindir')
AddEventHandler('hasan:yaralıindir', function()
    local playerPed = PlayerPedId()
    if not IsPedSittingInAnyVehicle(playerPed) then
        return
    end
    local vehicle = GetVehiclePedIsIn(playerPed, false)
    TaskLeaveVehicle(playerPed, vehicle, 16)
end)

RegisterCommand("yindir",function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()
    if closestPlayer ~= -1 and closestDistance <= 2.0 then
        ESX.TriggerServerCallback('policejob:isplayerdead', function(isPedDead)
            if isPedDead then
                TriggerServerEvent('hasan:yaralindir', GetPlayerServerId(closestPlayer))
            else
                TriggerEvent("notification","Kişi yaralı değil",2)
            end
        end, GetPlayerServerId(closestPlayer))   
    else
     TriggerEvent("notification","Yakında oyuncu yok",2)
    end   
end)



server tarafına





Kod:


Kod:
RegisterServerEvent('hasan:yaralibindir')
AddEventHandler('hasan:yaralibindir', function(target)
    TriggerClientEvent('hasan:ybindir', target)
end)

RegisterServerEvent('hasan:yaralindir')
AddEventHandler('hasan:yaralindir', function(target)
    local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(source)
        TriggerClientEvent('hasan:yaralıindir', target)
end)

ESX.RegisterServerCallback('policejob:isplayerdead', function(source, cb, target)
    local player = ESX.GetPlayerFromId(target)
    MySQL.Async.fetchAll('SELECT is_dead FROM users WHERE identifier = @identifier', {
        ['@identifier'] = player.identifier
    }, function(result)
        local isDead = result[1].is_dead
        cb(isDead)
    end)
end)

Bildirimleri değiştirmeyi unutmayın


Bugün, endişe duyduğunuz dünün için yarınıdır. -Atasözü

Konu alıntıdır, yanlış veya hatalı bir bilgi/paylaşım var ise yanıtlayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Benzer konular

Üst