Paylaşım - HUD ( TOKOVOIP Entegresi ve Koşu barlı )

Fivem.com.tr

Fivem.com.tr
Katılım
1 Eki 2022
Mesajlar
5,891
Tepki
112
659-d542c554780ab07cee5d746174eb738b.jpg



Merhabalar arkadaşlar bir cok forumda ve yerde arandığını ve verilmediğini gördüm sizler icin hazır halini paylaşmak istiyorum , stamina entegresini ekledim. Gönül rahatlıyla kullanabilirsiniz fakat ben yaptım tarzı soylemlerde bulunmayalım.



Çalışması icin tokovoip_script içine bazı kodlar yazmanız gereklidir onlarıda paylasıyorum.










Lütfen ben yaptım diye millete laf atmayın buyrun kullanın.



tokovoip_script/src/cmain.lua'ya 49-50 satıra editi olalar icin değişebilir fakat bu satırı yazmaları gereklidir.




Kod:


Kod:
RegisterNUICallback("setPlayerTalking", function(data)
    voip.talking = tonumber(data.state);

    if (voip.talking == 1) then
        setPlayerData(voip.serverId, "voip:talking", 1, true);
        TriggerEvent('sh1no:setTalkingState', true)
        PlayFacialAnim(GetPlayerPed(PlayerId()), "mic_chatter", "mp_facial");
    else
        setPlayerData(voip.serverId, "voip:talking", 0, true);
        TriggerEvent('sh1no:setTalkingState', false)
        PlayFacialAnim(PlayerPedId(), "mood_normal_1", "[url=/cdn-cgi/l/email-protection][email protected][/url][url=/cdn-cgi/l/email-protection][email protected][/url]");
    end
end)




Kod:






sonra tokovoip_scipt/src/c_TokoVoip.luaya buradaki kodları eklemeniz yada komple değiştirebilirsiniz.


Kod:


Kod:
function TokoVoip.initialize(self)
    self:updateConfig();
    self:updatePlugin("initializeSocket", nil);
    Citizen.CreateThread(function()
        while (true) do
            Citizen.Wait(5);

            if ((self.keySwitchChannelsSecondary and IsControlPressed(0, self.keySwitchChannelsSecondary)) or not self.keySwitchChannelsSecondary) then -- Switch radio channels
                if (IsControlJustPressed(0, self.keySwitchChannels) and tablelength(self.myChannels) > 0) then
                    local myChannels = {};
                    local currentChannel = 0;
                    local currentChannelID = 0;

                    for channel, _ in pairs(self.myChannels) do
                        if (channel == self.plugin_data.radioChannel) then
                            currentChannel = #myChannels + 1;
                            currentChannelID = channel;
                        end
                        myChannels[#myChannels + 1] = {channelID = channel};
                    end
                    if (currentChannel == #myChannels) then
                        currentChannelID = myChannels[1].channelID;
                    else
                        currentChannelID = myChannels[currentChannel + 1].channelID;
                    end
                    self.plugin_data.radioChannel = currentChannelID;
                    setPlayerData(self.serverId, "radio:channel", currentChannelID, true);
                    TriggerEvent('sh1no:toggleTokoVOIP', self.mode)
                    self:updateTokoVoipInfo();
                end
            elseif (IsControlJustPressed(0, self.keyProximity)) then -- Switch proximity modes (normal / whisper / shout)
                if (not self.mode) then
                    self.mode = 1;
                end
                self.mode = self.mode + 1;
                if (self.mode > 3) then
                    self.mode = 1;
                end
                setPlayerData(self.serverId, "voip:mode", self.mode, true);
                TriggerEvent('sh1no:toggleTokoVOIP', self.mode)
                self:updateTokoVoipInfo();
            end




Asla pişman olmayın. İyiyse, mükemmeldir. Kötüyse, tecrübedir. -Victoria Holt

Konu alıntıdır, yanlış veya hatalı bir bilgi/paylaşım var ise yanıtlayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Benzer konular

Üst